18 Ekim 2013 Cuma

hulya


merhaba canımlar, seni özledimler, ne zamandır görüşmüyorduklar, o plak bende var-bende yok-bendekiler iyidirler, bana da sarsanalar, hava soğudular, tütün çok-sigara kalın oldular, seni özledim ama belli edememler, küsülen arkadaşın yakını görüşülemeyen arkadaşlar, keşke olmasaydılar, ne güzel oldu böyleler, sonraki duraklar-önceki duraklar, kaçırdım galibalar-yürümeliler, zeki mürenler, ne idüğü belirsizler, belirli olup da bellenemeyenler, kapalı kapılar, kalabalık kütüphaneler, bastırılmış özlemler, iyi hissetmeler, gururuna yedirememeler, griler, geceler, kimseler, onlar, senler, benler, nerde kaldılar, beğenseler, burda olsalar, onlar da gelseler, ne yaptınlar, beni özledin miler, sormadan cevap beklemeler, hediye aramalar, özelliksiz fakat özelllikli defterler, bedava okul servisleri, gizli iett durakları, anlaşılmayan arapça yazılar, kışı anımsatan koyu-ıslak ağaçlar, yeniler-eskiler, olanlar-olmayanlar, olacaklar-olmayacaklar, olmazsa olmazlar-olmasa da olurlar, tribünler, amfiler, pardon geçebilir miyimler, yer kapmalar, erken gelmeler, kantinde beklemeler, yalnızlıklar, kaybolmalar, saklanmalar, karanlıklar, rutubetler, sağuklar, karanlıklar, bana da sarsanasızlıklar, onsuzluklar, onsuzluklar, sensizlikler, bensizlikler?

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder